بریزش بیرون


یکی از بزرگ ترین مشکلات ما ایرانی ها اینه که حتی با خدمون هم رو راست نیستیم.یعنی اینکه حتی به تصویر خودمون هم تو آینه دروغ می گیم.به نظر من این امر یه دلیل واضح داره و اون هم اینه که خجات می کشیم که قبول کنیم چی هستیم و چی می خوایم.مثلااز خودم براتون مثال می زنم : اگه من از یه دختری خوشم بیاد ولی به یه دلیلی رون نشه یا نتونم برم طرفش شروع می کنم به قصه سر هم کردن که اصلا این دختره ارزشش را نداره یا خودم را می زنم به اون راه.یا اگه فکر کنم که در مورد فلان شخص اشتباه قضاوت کردم به جایی که وقتی به اشتباهم پی بردم برم ازش حلالیت بخوام ، دو تا دیگه هم می زارم رو جرمش و بدتر محکومش می کنم.می دونید چرا ؟ چون ما نمی تونیم با خودمون رو راست باشیم و احساسات و عقایدمون را بریزیم بیرون .همیشه با یه ماسک چوبی این ور اون ور پرسه می زنیم و فکر می کنیم که این جوری راحت تریم.در صورتی که باور کنید اگه بریزید بیرون اینقدر راحت می شید که مثل این می مونه که تازه متولد شدید. من امتحان کردم.بد نیست شما هم امتحان کنید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

من

نه خانی اومده ، نه خانی رفته